Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Změny v chování klientů v oblasti pronájmu a prodeje nemovitostí v Praze v době krize.
Kračún, Marek ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Melichar, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá studiem změn v chování klientů v oblasti pronájmů a prodeje nemovitostí v Praze v době krize. První teoretická část se věnuje specifikacím a definicím marketingu, marketingového výzkumu a marketingové segmentace s podrobnějším rozdělením klientů do skupin. V druhé části se nachází analýza činnosti společnosti Inversiones en Renta RC Alfa s.r.o., změny v chování jejich klientů v době krize a návrh na vylepšení do budoucna.
Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu
Schneyderová-Kubaniková, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Malůšková, Denisa (oponent)
Cílem práce je analýza základních marketingových nástrojů v automobilovém průmyslu a určení základních spotřebitelských zvyklostí v nákupu automobilu. Popis marketingového prostředí jako výchozí situační analýza pro chování spotřebitele. Určení marketingový nástrojů používaných pro definování vhodného marketingového mixu. Zjištění změn spotřebního chování v důsledku hospodářské krize a její dopad do automobilového průmyslu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.